2010. március 8., hétfő

SEGA Kagamine Rin EX.Figure ver. 1.5

Az előző bejegyzésben a SEGA által nemrég kiadott Hatsune Miku figuráról írtam, ma a párjáról, a vele egyszerre kiadott Kagamine Rin figuráról fogok írni. :-D

A figura -társához hasonlóan- szintén körülbelül 18 cm magas és szerintem nagyon szép munka.
Rin ruháján is gondosan megformázták a gyűrődéseket, bár a felsőjére talán még fordíthattak volna egy kis gondot, de így is nagyon tetszetős. A haja is csinos, habár Miku hajánál sokkal rövidebb frizuráról van szó.


A festésben vannak itt-ott kisebb átfolyások, de sehol sem szembetűnőek, sőt a céget külön elismerés illeti Rin gallérján a pontosan megfestett 5 mm-es violin kulcsért és a feliratért a lábán. :-D A körmei is egyenként ki vannak festve.

Természetesen a szám sem maradhat el a karjáról, ő a 02-es számot viseli, mint (Lennel együtt) a második vocaloid a sorozatban.
A figura szeme és arca is nagyon aranyos, kedvesen mosolyog a leendő vevőkre. :-D

Mikuhoz hasonlóan, ő is egy zongoradarabon áll, fél lábbal a fekete billentyűn. Neki csak az egyik lába illeszkedik a talapzathoz, a fekete billentyűn álló lábát semmi nem rögzíti.

Szerintem egy nagyon aranyos figura, ráadásul nem is nagyon drága még ide hozzánk sem. (1500 yenbe került eredetileg japánban, én is jóval 10 000 Ft alatt szereztem :-D)

5 megjegyzés:

  1. Vááá.. Rin!! :D ő tényleg nagyon cuki, tetszik az arca ^^ A violin kulcs meg a felirata lábán, meg valszeg ragasztással került oda, nem? majd személyesen elmagyarázom mire gondoltam XDD
    És mi az a sárga a térde alatt? Ráadásul mindkét lábán van ilyen sárga izé... elég furin néz ki

    VálaszTörlés
  2. A "sárga" amire gondolsz az árnyékolás szeretne lenni, de ez a metálos verziónál kicsit furcsán jött ki, a képek alapján nem a legszebb figura, mikut láttam élőben, ezt nem, szal nem tudom, hogy a szemem csal e most. Vagy az erős vaku miatt, vagy a közelről fotózás miatt a fénye is kicsit fényesnek tűnik nekem.

    A violinkulcsot és a számokat ,vagy pecséttel, vsgy szitanyomással festik rá, olcsóbb és gyorsabb mintha modellezéshez való matricát használnának.

    VálaszTörlés
  3. fénye helyett bőrét akartam írni...

    VálaszTörlés
  4. Nyuuuu, Rin! *.* Nagyon szép és édes figura. :D Az ő arca sokkal jobban tetszik, mint Mikué. Amúgy tényleg érdekes az "árnyékolás" vagy mi a lábán, de ettől eltekintve más rossz dolgot nem találtam.
    Remélem Lukát is kiadják majd ilyen verzióban. :)

    VálaszTörlés
  5. Vakuval készülnek a fotók mind a szobám világítása (ORZ) mind a figurák festése miatt és ez eléggé fényessé teszi őket tényleg...^^"

    VálaszTörlés