2010. március 20., szombat

Gundam Seed Destiny RAH DX 3 Meer

Üdv!

Kicsit hosszabb idő telt el a legutóbbi postom óta, tudom, eléggé elfoglalt voltam mostanában, de igyekszem kárpótolni kedves olvasóimat egy nagyszerű figura bemutatásával :-D. Ma a Megahouse által kiadott Gundam Seed Destiny RAH DX figurasorozatból származó Meer figurát mutatom be nektek.

A figurát 2006-ben adták ki, eredetileg 3800 yenért.
Szerintem az egyik legszebb Meer figurával állunk szemben mind a megformázást, mind az arcot illetően. A készítő szép munkát végzett a figuval, nagyon aprólékosan kidolgozott minden porcikája. Nagyon szépen láthatók Meer nőies idomai (:-D), a szélben szálló hajtincsek illetve a szoknya gyűrődései is.

A szoknyácska levehető, ha valaki esetleg bikiniben kívánja csodálni (a szoknya alatt is gondosan megformázták a figut). A testtartás is rendkívül dinamikus, jól hangsúlyozza Meer vidám kisugárzását és tökéletes alakját.
A figurához jár egy kis HARO is, Meer piros HARO-ja, amit kedvünk szerint vagy a kezébe vagy a talapzaton található kis mélyedésbe tehetünk.
A festés is nagyon pontos, nincsenek átfolyások vagy lefestetlen kis részletek, még a körmei is szépen meg vannak festve. A színek karakterhűek, kivéve talán a csillag alakú csatot, ami szerintem kicsit sötétebb lett, mint az animében. Az arc festése véleményem szerint hibátlan.

Én mindig a figurák arcát nézem vásárláskor, szerintem nagyon fontos, hogy az arc visszaadja a szereplő karakterét.
A talapzattal sincsen semmi gond, nem túldíszített, de nem is üres, kis felirat illetve a cég biztosítása az eredetiségről :-D. Ekkora talapzat éppen elég a figurának, stabilan tartja, nehéz lenne feldönteni.

Összegezve szerintem egy nagyon szép és kidolgozott figura, mindenképpen megéri az árát. Ajánlom minden Meer rajongónak illetve azoknak is akik szeretik a szépen megmunkált figurákat.

2 megjegyzés:

  1. Úgy örülök, hogy írtál Meer-ről. Nagyon szép figu és nekem is rögtön belopta magát a szívembe, ahogy megláttam. (Még a 2009-es SakuraConon. ^^) Nagyon szerencsés vagy, hogy a gyűjteményedet ékesíti. :D

    VálaszTörlés
  2. húú.. ez tényleg egy nagyon szép figura.. nagyon tetszik a keresztbe tett lába, a haja, az arca, a testtartása... csak azok az irdatlan idomok elől... olyan mintha két labdát rakott volna be a bikinibe.. XD éljen a fanszervíz :D
    de nagyon szép figu ^^

    VálaszTörlés