2010. augusztus 24., kedd

Ojamajo Doremi Dokkan DX 1

Üdv!

Ma egy nagyon aranyos setről írok nektek, nevezetesen a Bandai által kiadott Ojamajo Doremi Dokkan DX figurák első szériájáról. A set 6 figurát tartalmaz, a hat főszereplőt: Doremi-t, Hazuki-t, Aiko-t, Onpu-t, Momoko-t és Hana-chant.


Fontosabb adatok:
Kiadta: Bandai
Kiadás: 2002
Méret: 9-10 cm

Szerintem az egyik legaranyosabb set ebből az animéből.
A figurák szépen kidolgozottak , jól megformáltak. Különösen az arcok lettek nagyon szépek festésileg is.
A festés sajnos nem mindenhol pontos, pár apró részletet picit elnagyoltak véleményem szerint, például a gombok a ruhákon és a csizmákon fehérek maradtak, de kis gashaponoknál ilyen apró hibák szerintem elnézhetőek. Egyetlen festési hiba zavart engem, ami feltűnőbb: a kesztyűk egyszínűek, holott csuklótól felfelé fehérnek kellene lenniük. Örömmel láttam viszont, hogy Hana-chan kesztyűin megfestették a kis tükröket illetve a csizmáin ott van a sárga sávocska ami kell. :-D

És most jöjjön néhány kép a figurákról:

Doremi és Hana-chan:


Onpu és Momoko:

Hazuki:


Aiko:


A figurák beállítása szerintem nagyon jó ötlet volt. Klassz kis csoportképhez állnak össze. Nagyon kreatív megoldás ezen felül, hogy a figurák talapzata összeállítható egy nagy szívecskévé. Ez teszi különlegessé a setet, én konkrétan ezt szerettem meg rajtuk rendelés előtt először, amikor még nem is láthattam őket közelről.


Velük nem volt problémám az összerakásukkor, elég könnyen összerakhatók, bár Momoko-t kicsit nehezen tudtam meggyőzni, hogy állni jobb lesz mint feküdni. XD
Összegezve szerintem egy nagyon aranyos kis set, megéri beszerezni, nagyon hangulatos kis csoport! Csak ajánlani tudom!


3 megjegyzés:

  1. Gratula ehhez a szetthez, nagyon aranyosak mind! ^^ Azt hiszem én a Patissier Outfit szettről fogok írni.

    VálaszTörlés
  2. nagyon bájos kis figurák tündéri lányokról ^^
    Szeretjük Doremiéket :D
    Hazuki-nak pedig külön örülök, mert itt nagyon aranyos lett :) (Személyes kedvencem :3)

    VálaszTörlés