2010. augusztus 9., hétfő

Balatoni party 2010

Üdv!

Ma megint cseppet offolok, de muszáj írnom a legemlékezetesebb nyári élményemről, mégpedig a Neyusatsu győri Anime Klub által szervezett harmadik balatoni nyaralásunkról.
Sajnos jóval a szállásunk lefoglalása után derült csak ki, hogy a buli ütközik a pécsi nyári connal, ezért egy-két ember mégsem jött. Ezt mindkettőt szomorúan vettük tudomásul.
A szálláshelyünk, a Balaton tábor már visszatérő vendégekként fogadott minket, hiszen már harmadszor érkeztünk hozzájuk, igaz kicsit más csoportfelosztásban. Idén is voltak klubon kívüli vendégeink akiknek nagyon örültünk. ( Stöcki, Seti, Zodd, Hana-chan és Mystra: ÖRÜLTÜNK NEKTEK!) Miután mindenkit kellőképpen szívemre szorongattam jöhetett a fürdés!
Igaz, az első két napon nem éppen strandidő volt, pár bátor jelentkezővel azért megostromoltuk a szinte teljesen üres strandot és megmártóztunk a 19 (!!!) fokos vízben. Meglepetten néztem, hogy Hana-chan mennyire élvezte még ezt a jeges vizet is! ( Terveztem őt elrabolni, de ezt sajnos Seti és Zodd meghiúsította XD)
Estére beüzemeltük a PS2-t, a táncszőnyegeket és a karaokét, szabályos anime banzait gyártva a szállásra. Szerencsénkre a szobák között volt egy nagyobb közös helyiség, ide mindent jól ki tudtunk pakolni. Ami még jó volt az az, hogy külön volt a mi épületünk a többi táborozótól, így őket sem zavartuk. Nem is tudom mikor széledtünk el aludni, én személyesen valamikor kettő körül feküdhettem le.
Másnap a fürdés mellett volt egy külön kis programunk, megnéztük a közeli kilátót a hegytetőn (1 óra 60 fokos mászás felfelé). Érdemes felmászni érte, mert körben az egész Balaton látszik. Még a tériszonyosabb tagok is feljöttek velünk és büszkén integettek Oji fényképezögépébe fentről.
Aki ezek után még lábra bírt állni, azokkal elmentünk a helyi kertmoziba is, esti programként. A mozit picit kiegészítettük a saját kis kommentjeinkkel halkan, ezek után egyikünk sem tudta komolyan nézni XD. Kerestünk pár anime-referenciát is. Ügyesebbek találtak egy kis utalást a Soul Eaterre is! XD
A harmadik (utolsó T.T) napon már finom meleg volt és ebből kifolyólag dugig volt a strand (Érdekes módon az előző két nap nem. Vajon miért? XD) Mi kreatívak előszedtük a család felfújható vízi fotelét és beletettük Hana-chant (aki már eleve is nagy népszerűségnek örvendett :-D), mi pedig kölcsönvettük a rá túl nagy úszógumit. Levittem még a HARO-s labdámat (saját készítésű) , majd egy kisebb elszánt csoporttal (Seti oneesannal, Zodd oniisannal, Hana oneechannal és Stöckivel) szereztünk egy vízibiciklit. Sajnos hamarosan fel kellett mennünk kiköltözni a szállásról, de utána még egy kicsit tudtunk fürdeni, aztán mennünk kellett, mert indultak a vonatok ( Stöcki így is éjfél után ért haza).
Setiék még maradtak egy napra (Lucky people!) Így miután kiadósan kiszorongattam belőlük a szuszt, bánatosan kullogtam a buszmegállóba. Néha elgondolkozom miért is kell nekem ilyen messze laknom néhány jóembertől...sok jóembertől...
Nagyon jól éreztem magam, jó kis társaság verődött össze. Remélem jövőre is leszünk legalább ennyien és megint bulizunk egy jót! Köszönöm mindenkinek, hogy eljöttetek, akik pedig nem tudtak jönni bármilyen okból kifolyólag azoknak üzenem: jövőre újra várjuk őket is!!!

5 megjegyzés:

  1. :D Akkor jól sikerült a Balatoni Banzáj :) Hát jövöre megpróbálok már én is lejutni (ugyan ezt mondtam tavaly is T_T na mind1 is)

    VálaszTörlés
  2. Most már szavadon fogunk! :-D Várunk!

    VálaszTörlés
  3. Kép nincs? :P :D
    Egyébként tényleg jó volt, csak ne borogattál volna fel mindig a vízben :)

    VálaszTörlés
  4. Próbáj megfogni :P de tényleg mindent bele adok már, mert kezdem unni itthon ülve tölteni a nyarat

    VálaszTörlés
  5. Áhh tényleg milyen jó is volt a BaB XDD
    És kinek az ötlete volt magára húzni Hana-chan úszógumiját... na kiéé? XD
    Jövőre is megyünk az garantált!! :D

    VálaszTörlés