2011. február 15., kedd

Update avagy séta a hóban


Üdv!

Régen jelentkeztem, de most újra itt vagyok egy kis vizsgaidőszakot kiheverő pihi után és gőzerővel nekiállok blogolni! ^^
Elérkezett 5 év után végre az az ünnepélyes tél, amikor havazott a szülinapomon (jan. 25.), sőt még utána is és ezt ki is használtuk Ojival. Kimentünk sétálni a friss havas rétre két kísérővel, két nagyon fotogén kísérővel! Lám a vidékiek előnyei... :-D


A két hölgyet vagy 20 percig kínoztuk a fagyban, de nem bánták. Lelkesen mosolyogtak a kamerába. ^^ (Én meg izgultam, hogy le ne essenek a fáról XD)


Mikut néha lehúzta a haja, de azért fel tudtam tenni őt is. Még egy kis segítséget is kapott Lukától:


És amikor fordult a kocka:


^^ Korona :


Gondolkoztam, hogy kivigyem-e a nendoimat is, de őket nehezebb lett volna jól beállítani...
Kár, hogy csak pár napig volt ilyen jó fotózható hóesés...

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek!
    Szegények jól összefagyhattak! :D

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én is figurás blogot kezdtem, gondoltam megkérdezem, benne vagy-e egy kölcsönös "reklámban"? Én is kitenném a blogod a honlapomra :) (Ne haragudj, nem találtam mail címet...)
    http://figuras-polc.blogspot.com/
    mail: anime.figura.blog@gmail.com
    Köszi!! (az előbb elírtam az oldal címét -.-")

    VálaszTörlés