2010. április 28., szerda

reloaded and off Sakuracon 2010

Üdv újra!

Elnézést kérek, hogy ilyen sokáig életjelet sem adtam magamról és blogról. Egy kissé besűrűsödtek az elfoglaltságaim, a gépem pedig még tett rá egy lapáttal...-_-" Mától újra írok, jönnek az új figura posztok, remélem nem kell többet kihagynom :-D
Ma egy kicsit offolok (vicces mikor az ember már a saját blogján is offol). :-D Egy kis conos élménybeszámoló következik!
A hungexpoban tartani a cont szerintem nagyon jó ötlet volt, végre nem volt nyomorgás, órákig tartó sorban állás, habár a nagyterem befogadóképessége eléggé alacsony volt, de még ez sem volt annyira drasztikus. Aki nagyon be akart férni az bejutott :-D
A boltok külön épületbe helyezése is jó ötlet volt szerintem, így oda is lehetett férni a pultokhoz és nem löktek félre már fizetés közben. Jól ki is használtam a nézelődési lehetőséget, egy kisebb zsákmánnyal értem haza:


Akinek a legjobban örülök: végre megszereztem Kaito-samát. Élőben még aranyosabb. Most is itt csücsül mellettem :-D. Persze a többieknek is örülök.
A másik fő okom az örömre: végre találkozhattam Jakker-senpaial, Rui-channal, Setivel és Zoddal és mindenkivel, akiket olyan ritkán szorongathatok meg élőben.
Röviden a con többi részéről:
Cosplay: szerintem ezt nagyon jól megszervezték most. Jól pörgött az egész, nem fáradtam le már a sorom kivárása alatt, pedig nem volt túl kényelmes Amaterasu ruhája...

Oji fotói megtekinthetők ezen a linken:http://percsy62.fw.hu/album1/index.html
Idén is sok szép jelmezt láthattunk, mindenki nagyon kitett magáért. Külön örülök, hogy csoportfotózásra menet szembetalálkoztam egy Patchouli cosplayerrel, bearanyozta a napomat!
(Főleg, mert utána egy Reisent és egy Cirnot is láttam!)
A late night karaoke szerintem eszméletlen jó volt, bár nem tudtam túl sokáig maradni. Elég hamar sorra kerültem én is (Slayers 4 the future ^^)
DDR: mindkét nap voltam a versenyen és nagyon jól éreztem magam, a szervezők rendesek voltak nagyon! :-D Külön öröm volt nekem, hogy profiban 2. lettem!
Cosplay perf: hát sokat nem láttam belőlük, mert menni kellett dalolni csoportos karaokéra, de amiket láttam azok többnyire tetszettek, bár volt pár kivétel.
A japán hölgy előadása vitte a pálmát nálam. Nagyon aranyos volt! Szerintem az egyik legjobb előadás volt a conon. Jó volt, hogy viccesre vette a figurát, de nem esett túlzásba.
Ez után sok extra velem már nem történt, Setike sorsolásán ott voltam. Sajnos nem vihettem el Yamit, de itt gratulálok a szerencsés nyertesnek és Kaitoékkal vigasztalom magam, illetve vigasztaló tény még, hogy lassan megérkeznek a várva várt rendeléseim is.

Röviden ennyit a conról + egy rövid de velős megjegyzést: Chibi Hanának és Animelandnek WE LOVE YOU!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése